Sonntag, 25. April 2010

احسان اله مومن زاده



ا ینجا نب ا حسان مومن زاده
24 سال دارم ومتو لد شهر کا بل افغا نستان میبا شم.
مد ت9 سا ل است که درکشوری هالند زند گی میکنم البته با پدرمادرویک برادر ویک خواهر.
بعد از ختم دوره لیسه در کشوری هالند مدت چهارسال تحصیلا ت خویش را دررشته ورزش وتربیت بدنی ادامه دادم که د یبلوم اکادمی سپورت را بد ست اورد م اما بخا طر تحصیلا ت عالیتر که ماسترسپورتی میبا شد چهارسا ل دیگر را ادامه میدهم که همچودیبلو م در سطح جهان قابل اعتباراست.
علاوه بران فعلا" تصدیق نامه هائ زیبائ اندام /اب بازی/تخنیک گرفتا رکرد ن وازخو د د فاع کردن برای ا کادمی پو لیس/واجازه نامه درس دادن برای تمام رشته های ورزشی را بدست دارم.
علاوه برتحصیلات فوق رشته که خودم به ان علاقه دارم کیک بوکس میباشد.
ازمدت شش سال بینطرف مصروف این رشته ورزشی هستم واضافه از32مسابقه انجام داده ام.
البته درکشورهای هالند/المان/بلجیم/ دنمارک.
ازجمله مسابقات اجراشده 27 مسابقه ر برنده هستم.
همچنان درسال 2006 تیتل ها لند رادروزن 70کیلوگرام بدست اوردم.
فعلا" دربین 25بهترین های ها لند قراردارم.

احسان اله مومن زاده ومحمد علی رسولی ـ ازجمله اشتراک کنندگان اولین جلسه شورای مشورتی ورزشی اروپا 13.03.2010
کمیته ورزشی اروپا برای آقای مومن زاده صحت وسلامتی وموفقعیت های هر چه بیشتر آروز مینمایند.




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen